Svima Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Hvem er det som har billigste felgene som er å oppdrive? Skal bare ha noen 17" å herje med på rudskogen til helga. Må være 5x110 boltsirkel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Biltema sine felger er billige om du kun skal drive å herje, 17" er vel fra 599,- eller noe slikt Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svima Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Det er de billigste jeg har funnet fortsatt også. Lurte på om det fins no enda billigere for en stakkars gjerrigknark Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Får bli brukte biltemafelger da i tilfelle Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Det er de billigste jeg har funnet fortsatt også. Lurte på om det fins no enda billigere for en stakkars gjerrigknark Hør med no skrothandel da? Ellers så er det jo brukte biltema felger det eneste som er billigere vil jeg tro:P Spekulerer egentlig på hvor mye herjing en slik felg till 600 tåler egentlig.. hehe Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svima Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 F*** it.. tror jeg bare drar å kjøper tema-felgene. Har nok av andre ting å få i stand før helga og 2400kr er ikke så ille for et sett 17", folk skal jo ha det bobbelte for brukte felger så. Men hvis noen kommer over no så bare si fra, kommer sikkert til å trenge fler. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 hva med å finne noe brukt på finn? Jeg klarte da å finne 4stk kurrante felger med dekk for 800 kroner der. Ikke noe fint å se på akkurat, men duger til akkurat herjing. Edit: Til min egen bil altså, sikkert noen like billige til din. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svima Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 hva med å finne noe brukt på finn?Jeg klarte da å finne 4stk kurrante felger med dekk for 800 kroner der. Ikke noe fint å se på akkurat, men duger til akkurat herjing. Edit: Til min egen bil altså, sikkert noen like billige til din. Hadde jeg hatt en 2er golf eller no hadde jeg fått kasta felger etter meg, men ingen som skal selge no 17" til opel. hvertfall ikke uten å skulle ha en formue for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13934018&sid=xz1cablKiMU812930&WT.svl=Link http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13457024&sid=xz1cablKiMU886216&WT.svl=Link Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svima Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?f...&WT. svl=Link Den siste der hadde vært perfekt om han ikke holdt til i Bryne. Må ha de til helga og blir litt langt og dra og hente. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg