Jon Arne Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Blir _litt_ langt å dra for ett sett felger da:P Blir penger imorgen = Senk! Så får jeg ut å ta noen bilder av det som er gjort i det siste. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Er ikke dyrt å sende felger uten dekk i posten da ;) Og 40mm senk er bortkasta syns jeg, syns jo ikke... Ville gått for 60! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 det vises jo da, man slipper også å kjøpe korte dempere og skrape understellet... etter å ha sett gårstunet til jon arne her på bildene, så ser det ikke så bra ut med 60/80 senk der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Nå blir jeg i tvil her!:P Ok,MÅ man ha kortere dempere ved 60mm??? Tenker KUN ang Eu-kontrollen,restn driter jeg i! Hvis det på bildene ang gårdsplassen ser alvorlig ut,så må jeg se til å ta bilde av bakken opp til innkjørslen!xD Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Her er oppkjørslen og bakken opp til huse: Blir gull med 60senk det?:P 13" Rial'ene: Endestussen på manta'n: Motorrommet nesten ferdig montert: Ble nye klemmer over alt,ny topplokkpakning,forgasser pakning, nytt luftfilter,"ny" luftfilterboks og noen nye slanger. Ble røde calippere: Fjæra spratt ut til slutt også: Litt montering av anlegg: Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Mad_Maxx; Pris og bilde av felgene da? Har dryget det med kjøp av senkesett enda.. Drive å smører inn halve bilen med tectyl og forhandler deler om dagen. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 ja bilder av de "bmw" flegene hadde vært fint å sett..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 7x15, BMW senterkopp, de kom av en e30 3-serie.. Tenkte å slenge 165\45 dekk på de, og ha de på, eh, en bil :P Klarlakken på kanten er noe oksidert, og bør pusses ned Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 ja de der kan jo bli bra på mantaen, så igjennom noen lexmaul og eiker kataloger fra gammel årgang. i eiker gikk de under navnet intra og i lexmaul gikk de under navnet artec... ble solg med et25 til bmw e30 fra eiker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Polert kanten og lakkert eikene sort så hadde disse vært prima:) Har satt meg en liste over hva jeg trenger nå: -Panser stang (den som holder panseret oppe) -Blinklysarmen -Plastikken rundt rattstammen -Stolfester -Framfjær eller senkesett. Så,hvis noen har noe av dette så si ifra! Koblet opp anlegget idag,2stk 3veis og 1stk 10" subwoofer.. Grei lyd,men forsterker må jeg nok ha med tiden. Så tok jeg vindusviskere/amrer fra en Rekord e1 å satte på,så nå har jeg endelig vindusviskere:D hehe Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 her er en lett stylet utgave av manta cc'en, gidd ikke fikse lakkering.... engelmanns speil sideskjørt frontleppe 400lykter liten hopp på bagasjen (bedre bilde her og her) senk 80 7x13" ats svart lakkert panser/øvre front plate og 400 lykter for racing look... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 her er en lett stylet utgave av manta cc'en, gidd ikke fikse lakkering.... engelmanns speil sideskjørt frontleppe 400lykter liten hopp på bagasjen (bedre bilde her og her) senk 80 7x13" ats svart lakkert panser/øvre front plate og 400 lykter for racing look... I like it!!! Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Fy f! Der har jeg noe å gå etter:) Hvor får man kjøpt den frontleppa da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Brukt.. Hvis man finner ei :P Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Ok..Får vel bare spørre å lete da. Her er stuket vettu:D: Men nå skal jeg ut å få gjort noe på manta'n. Har forresten skaffet meg de delene jeg trenger før eu også,må bare ivei å hente de:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg