Jon Arne Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Tjobling:D Tenkte jeg skulle legge ut prosjektet mitt,selv om jeg har kommet litt på vei.. Info.. Opel manta cc 1977mod 2.0CIH noe mer å si? Ting som er gjort før jeg fikk den: Lakkert i orange bengalakk Byttet motor Og etter det ble den bare stående. Ting jeg har tenkt å gjøre/har gjort: Eu-godkjenning [ ] Senk [ ] Felger [x] Fikse oljelekasje [x] Fikse blinklysene [x] Fikse interiør [x] Omlakkeres [ ] Å sikkert noe mer:) Bilder av den før jeg fikk den: Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Trenger litt hjelp her..Skal senke manta'n,men vet ikke om jeg skal ha 40/40 eller mer. Noen her som har bilder av manta med 40senk eller mer? Kommer en liten update senere idag:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 60mm Apex, med originale dempere, og litt mindre hjul enn originalt 80mm KAW, originale dempere, ikke fullt så små hjul Begge deler funker fint på drittveiene her i nord ;) Hender eksosen subber på Mantaen da... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 hm..ser ut som jeg tar 60mm apex,ettersom jeg skal kjøre med 13" og 14" felger. Men hvordan er dette mtp eu-kontroll da,må man skifte dempere? På Volvo vet jeg at man ikke kan gå over 40mm før det ikke blir spnn i fjærene,så da må man ha kortere dempere. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Er enda spenn i fjærene på både manta og ascona, men dempere gjør sikkert ikke noe ;) Blir pent med 60mm Apex ja! Passer kjempefint. Kommer over fartsdempere og, hehe Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Hehe..Takk for info'n Mad_Maxx:) Update da.. Slik står bilen nå: Mangler tanklokk:/ Framskjermene med hvitblink: Motorommet: Driver og bytter filter,olje,pakninger o.l Radiatoren var løs pga av den skruen under var knekt,så jeg sveiset på den ny: Innerskjermene: Så å si ferdig.. Mangler litt tectyl og puss,+ at jeg må skifte fjær/senkesett Interiøret: Har litt å gjøre,for det bare baller seg på:P Som feks idag klarte jeg å knekke "kyllingbene" til stabstaget:/ Spess når jeg sliter med å finne deler til den,men det ordner seg nok:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 skal du selge bilen?... ser det er 4 annonser på autodb angående denne bilen .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Jeg skulle det,men det ble endring i planene og jeg beholder denne. Tror jeg kommer til å gå for 40mm senksett fra Eiker.no,men der er det tydlivis ingen tüv-papirer med! Er det noen her irundt som kan skaffe eller? Fikk tatt ut fjæra og lakkert caliperen rød idag,får ta de andre senere. Første prioritet blir senkesett nå.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 DA ligger det 4stk Rial 14x6 felger å venter på meg:) + 4stk 13x6 ATS classic,så fort jeg får tid til å hente de.. Tror de er 6" breie iallefall,kanskje mer.. Illustrasjonsbilder av de: + at jeg har noen felger liggende til nød.. 13" MIM,de som stå på nå: Stilauto 17": Og 13" Slot Mags: Lite med gummi da men det fåes kjøpt;) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 da bør du kansje fjærne de annonsene da.... de Rial 14x6 felgene vill passe godt på bilen vil jeg tro, med 205/55 dekk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Annonser slettet;) Har sett på 195/45R14 TOYO PROXES T1R til de,,en må få felgene i hus først.. Ang senkefjærer så klarer jeg ikke å bestemme meg:P Men Mad_Maxx,er det spenn i 60mm fjærerne enda,når bilen er heiset opp? Tenkte å kjøpe FØR eu-kontrollen.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Jepp, sitter når bilen er jekka opp og... Greier hvertfall ikke å løsne på de med henda. Kan være at det er jeg som er pingle da, hahaha :P Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Hehe..er sikkert bare deg:P Liten update for anledningen da: -Nytt tanklokk ble kjøpt idag å montert (kjempe jobb!) -Topplokkdeksel-pakning ble laget,ble som en ny;) -Nye slangeklemmer i motorrommet. -Radiatoren er på plass,og nå sitter den fast! -Luftfilterboks er skiftet ut + nytt luftfilter -Ny pakning mellom forgasser og luftfilter (laget selv) Bilder kommer senere... Mangler: -Endeledd på stabstaget fram -En framfjær eller kjøpe senkesett. -Stolfester -Vann,frostveske og bensin..... Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Rial felgene ble hentet i skrivende stund.. Litt sur,ettersom de bare var 13x5! Men de var meget pene,en som hadde ei rift. Blir så jeg bruker disse så fort jeg får lagt på dekk,å inntil jeg finner noen 7" kantfelger. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Har noen 7x15 fra en BMW liggende, som sikkert hadde passa ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg