andersb Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 har begynt å få en litt ulyd i forstilling lurer på om det er hjullagerene men er ikke sikker. noen som har opplevd det samme eller er en feil på disse bilene? bilen driver også å låser seg så fort jeg går ut av bilen er det også noe noen har opplevd? jeg har en 2006 volvo s40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 har begynt å få en litt ulyd i forstilling lurer på om det er hjullagerene men er ikke sikker. noen som har opplevd det samme eller er en feil på disse bilene? bilen driver også å låser seg så fort jeg går ut av bilen er det også noe noen har opplevd? jeg har en 2006 volvo s40 Hjullagre foran er svakhet på de. Det at den låser seg i tide og utide er kontaktene i dørene foran, noe som skjer på så og si alle. Reis på Volvo å få sjekket det opp. Er garanti enda om bilen har gått under 100.000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersb Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 takker og bukker skal innom volvo i løpet av uka så da fikser jeg den biffen... må man bytte kontaktene i dørene eller er det bare å oppgradere programvarene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 De må i de aller fleste tilfeller byttes. Men de skal først fettes inn for å se om det gjør ting bedre. Det pleier ikke bli noe særlig bedre... da er det bare å bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersb Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 nå er det lenge siden jeg lagde denne tråden men det var hjulageret på høyre side da jeg spurte om det var en svakhet på s40/v50 sa de at de aldri hadde hørt dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg