Carpo Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Hei, skulle til og bytte varmeapperat kran idag på 240'n. Men så går det en kobber lingnede tråd fra kranen og inn på varmeapperat huset på baksiden. hvordan får man løs denne? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 sitter 2 klips rundt den svarte plastsaken ;) 1 oppe og ett nede :) da sitter den løst inni der bare så er bare ta den ut. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 sitter 2 klips rundt den svarte plastsaken ;) 1 oppe og ett nede :) da sitter den løst inni der bare så er bare ta den ut. 2 klips på registere heller krana? er ikke vaieren som du styrer varmen med jeg mener altså.... Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Nei nede på siden går det et kobber farget rør eller hva jeg skal si. det går inn i siden på varmeapparatet og der det går inn er det ett svart plastikk deksel som sitter i ett klips oppe og ett nede. ta vekk dem og ta ut den som du snakker om så er det gjort. ta den av nede på varmeapparatet på venstre side. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Nei nede på siden går det et kobber farget rør eller hva jeg skal si. det går inn i siden på varmeapparatet og der det går inn er det ett svart plastikk deksel som sitter i ett klips oppe og ett nede. ta vekk dem og ta ut den som du snakker om så er det gjort. ta den av nede på varmeapparatet på venstre side. røret går inn på baksiden av varmeapperatet Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg