240sigv Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Nice nice trond :) må bli litt råning når eg kjem oppover igen snart? :D Blir vel heller du som må komme sørover, skal om ikke tidligst i August flytte nedover til Hønefoss. Senest Oktober. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berttheman Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Tøff bil du har med ein flott uvanlig farge=) Er ikke mange og se av den fargen her jeg bor. Siter 02 Bmw 520 iat Msport, 96 mod Bmw 5xx e34 90 mod Chevy Suburban(solgt),00 mod Bmw 523iat(solgt),81 mod Volvo 242(solgt),64 mod Volvo Amazon(solgt),65 mod Volvo Amazon HGV(solgt),88 mod Bmw 520i e34(solgt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Tøff bil du har med ein flott uvanlig farge=)Er ikke mange og se av den fargen her jeg bor. Likte egentlig ikke fargen når jeg fikk bilen, men da var den dønn Original. Men det gjorde seg med litt senk, felger, svarte detaljer og div :)Liker fargen nå ,så fargen blir vel beholdt, men skal opplakkere tak og stolper pga rustbobler under bakrute og på "takrenna". Kanskje det blir komplett bross styling eller bare Bross front, men det får tiden vise :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Tirsdagen får jeg pakken fra Radicast :) Gleder meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Har fått på Baklykter, skiltramp og hvitblinkers foran :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Ble bra med refleksplate å hvite blinkers ja:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Ble Pent med ny lyktan og alt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Huff, hadde bilen på prøveskilter for å prøve bremsene, bremsene er alt for myke. Har luftet opp til flere ganger :/ Mistenker det er kalipterne som er trege og kanskje hovedsylinder som er noe mollefunket med. Får finne tak i deler på Huggern. Bilen bruker også svært mye vann, finner ikke ut hvor det forsvinner. Ingen lekkasjer på slanger, vannpumpe eller registrert og heller ingen røyk fra eksosen. Mistenker topp pakningen, men skal kjøpe komplett Slipesett til motoren så den blir tett. Motoren skal trossalt holde ut 1år før det kommer Snelle og mere motorvolum og kjøler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Ser du prøver å få bytta bilen i turbo bil. hvorfor denne bilen er bare kanon tøff, ville heller satt inn turbo motor i den. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Er kun om jeg kommer over en bra Turbo Volvo, sjangsen er vel små. Skal stå 1uke til, skjer det ikke noe. Så blir jeg aldri å bytte den bort :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Det skal mye til for jeg bytter den bort, er veldig spesiell bilen :) Faktisk folk som jeg kjenner som hater Volvo, som synes bilen er pen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Jelsa Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Har lurt litt på å senke litt selv, men ser under at motorbroen er veldig lav, hvordan blir det med bakkeklaring der etter senk? hadde tenkt 35-40 mm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Har hatt 240er jeg har kappet over 2/3 deler av fjærene og det har fortsatt vært relativt grei klaring fra motortraversen til bakken. Men klart, små kuler og humper i veien kan slå borti.. Har aldri vært borti noe illebefinnende da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Lite framskritt på bilen, venter på en bedre økonomi så jeg får råd til deler. Vurdere å skifte ut alle caliptere og bremsekraftforsterker med nytt. Plages med bremsene, har luftet bremsene flere gang i rett rekkefølge. Har også en del kjøleslanger jeg må skifte, blandt annet en slange som går til varmeregistret som lekker. Ellers er bilen i veldig god stand :) Skal også etter bilen er registrert fått skiftet til 90mod rute på forsikringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg