245 gl Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Etter bildene å dømme har du jo kun et emblem på førersiden, og ingen på passasjersiden, hva er vitsen da? Er jo akkurat som for eksempel å ha sideskjørt på ene sida og ikke på andre... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 frekk bil ;) set på orginal leppa under fanger, hold deg unna "styling" Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Etter bildene å dømme har du jo kun et emblem på førersiden, og ingen på passasjersiden, hva er vitsen da?Er jo akkurat som for eksempel å ha sideskjørt på ene sida og ikke på andre... Emblemet blir der . Slutt med det sytet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 frekk bil ;) set på orginal leppa under fanger, hold deg unna "styling" Bross ser jo ganske originalt ut da,men får se :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Jeg og en annen her på Forumet møttes å tok bilder av volvoene våre sammen. Her kommer bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Fan, Radicast er fan med treg å sende produkter. Må vente 1mnd før jeg får baklyktene og blinkers framme :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Hvorfor har du ikke skilter enda? Ikke gammel nok? :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Er 25år, fri for førerkort til September og jeg registrere den når den er 100% ferdig. Ingen hastverk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Forståelig :P Liker bilen din.. Men du skulle kanskje hatt noen felger med ordentlig kant? (annet enn Eiker og SuperDTM..) Tøff farge, jeg er vel en av de få som faktisk syntes det :volvsmile Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NidNick Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Er 25år, fri for førerkort til September og jeg registrere den når den er 100% ferdig. Ingen hastverk Pekka du på gassen, og så ble det for mye gass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Forståelig :P Liker bilen din.. Men du skulle kanskje hatt noen felger med ordentlig kant? (annet enn Eiker og SuperDTM..) Tøff farge, jeg er vel en av de få som faktisk syntes det :volvsmile Skulle hatt kantfelger ja, men disse får holde til dem er ovale og kantkjørte :) Dem er så og si nye, ser bedre ut IRL :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Pekka du på gassen, og så ble det for mye gass? Nei, gjennomsnittsmåling :) 98kmt i 60sonen, sånt som skjer. 7mnd og 14000kr i bot. Blir vel mye kaffe og donuts på poltistasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersTM Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Forståelig :P Liker bilen din.. Men du skulle kanskje hatt noen felger med ordentlig kant? (annet enn Eiker og SuperDTM..) Tøff farge, jeg er vel en av de få som faktisk syntes det :volvsmile Digger den fargen der jeg:) Men få den strøken, få tak i fullt svart listverk, noen felger med kant, bilstein cs eller noen andre kortere, stiver dempere, senkefjører, og ver så snill å la brossen vere?:) Siter Volvo 240 GL 1989 - http://www.bilforumet.no/200-serien/170378-anderstm-volvo-240-1989-a-2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersTM Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Kanskje få tak i add-on fra 740 fremme, men JEG synes ikke du skal gå noe lenger enn det med plastikken;) Siter Volvo 240 GL 1989 - http://www.bilforumet.no/200-serien/170378-anderstm-volvo-240-1989-a-2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Kanskje få tak i add-on fra 740 fremme, men JEG synes ikke du skal gå noe lenger enn det med plastikken;) Den er strøken i lakken, men har to rustskader under bakruta.. Så må fikse det og lakke alt på nytt.. Redd for å få skille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg