Gå til innhold

Steffen's 318i e46

Ranger emnet


steffen89

Anbefalte innlegg

blir nok nye frontlykter og blinkere snart. da smoked...

 

bakrutesenk er av typen rieger. og jeg har bremselys under der igjen. men er ikke sikker på om det synes. har ikke tenkt over det.

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

 

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Nå blir det update snart.

 

fjører ligger i garasjen, usikkert om de kommer på før vintern.

xenon til grøftelys er bestilt 35w hb4 6000k

nye blinklys er bestilt (smoked)

nye frontlykter med xenon og ccfl ringer 6000k blir bestilt i morra. samt noe tøft noe som både jeg skal ha på bilen min og fattern sin.

 

håpe det ikke tar altfor lang tid før jeg har dette. : )

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

 

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei. ; )

 

merket er rieger fortsatt. du kjøper den eks fra et styling sted eller ebay. i pakka bruker man og få med tech7 elns. du legger bakrutesenker slik den skal oppå vinduet. du skjønner mere når du får den. deretter teiper du den fast elns legger oppå noe vekt og tar tech 7 rundt greie. untatt ned mot vinduet da selvfølgelig.. så vannet renner unna på en måte. renner rundt.. lettere og forklare når du har den i hånda eller på bilen. !! men anbefaler rieger sin. for den er størst ;)

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

 

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke smart det enda, så avventer med og sette på de andre fjørene... hater br.dal huff. grus og dritt.blir bare til at man har lyst til og sladde. baaah. hehe. jeg mener selv bilen ikke er strøken. den er ganske pen på avstand. men jeg kan finne mange feil ved lakken eks. noen steinsprut. og 2 styge riper.

 

nå gleder jeg meg til nye lyktene med xenon kommer ;)

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

 

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ser du har byttet spiller.. Har helt lik bil(dog 323) og faktisk helt lik spiller som jeg satt inn i kveld, ble veldig dårlige radiosignaler.. Bak på org-spilleren satt det en liten gullstikk, så om trent ut som en mini-antenneplugg.. Kan det ha noe å si? Har du org cd-skifter? Får man noe overgang så man får brukt den?

 

Øystein

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ja har heller ikke noe bilde av Iso greia.. men den ble satt på før familien min kjøpte bilen.. men spillern min funker fett den. selv med radio. hadde ikke radio men for ei uke siden gikk jeg lei og skaffet meg et sånn mellomledd greie, så funker det fett. bilder kommer etterhvert av lysa. alt er oppe og går av lys nå. men treig med og update her.

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

 

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår