Richie85 Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Hello! Lurer på å kjøpe en bil nr 2, 96 a6 2,6 quattro avant. Er det noen generelle feil jeg bør være obs på? Har hørt dette er gode biler dersom dem har fått stellet sitt. Vil få det av meg dersom det ikke er vært helt 100, men alikevel greit å være på pass på de virkelig store utgiftene. Spør derfor folk som kjenner disse bilene:) Kjenner ikke mye til audi selv, bare vært borti bmw så.. takk for alle svar! Richard Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnInHell Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Har hatt omtrent en sånn en selv før, bortsettfra quattrodelen.Fungerte aldeles utmerket hos meg.Bremsekalipre og bremser er et lite minus på disse.Opplevde ved skifte til nye også at det forekom litt småskjelving i rattet.(Og ja det hadde KUN med bremsene å gjøre) Ellers plettfri bil for min del. Siter Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg