Gå til innhold

bremser

Ranger emnet


Mutta

Anbefalte innlegg

fant ut at bilen trengte nye bremser så jeg kjøpte nye skiver og klosser både foran og bak.

fikk bytta foran uten problemer men når jeg kom bak så jeg på skiven at det ikke har vært noe kontakt mellom klossene og skiven, så kom fram til at kalipperene var ødelagt. kjøpte 2 stk ny kallipere og monterte dette.

alt så ut til å være ok helt til jeg startet bilen etter å ha luftet systemet og bremsekraft forsterkeren ikke ville fungere. noen ide på ka dette kan værE?

noe jeg kan ha gjort feil siden den ikke vil fungere? eller er jeg bare jævlig uheldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår