jones Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 For meg stiller den felgen i samme klasse. Ingen tvil om at den orange Nova'en er rå da, uansett felg :) Jeg KUNNE ha vært vrang nå og sagt "nei felger har SÅÅ mye å si.. bla bla bla" men jeg lar det være! :D Uansett så har vel tråden her sklidd ut litt.. det var vel strengt talt boltsirkel det var spørsmål om, ikke felgdesign.. sistnevnte har jo uansett kun med smak å gjøre :) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockaBilly Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Er ei stund sia sist jeg sjekka hær he he ser det har sklidd litt ut men det er ikke farli, har foresten bestemt meg for å bredde orginal felgene isteden(innsug, gasser, header`s, eksos kansjke turbo maskin inn i volvo`n åsså, men lomme boka strekker ikke tel) Siter Volvo 740GLE, 88 Chevy NOva (307) 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo248 Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Dette gjelder sikker 1-genrasjon Camaro også vel?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Se for deg en chevy med "bmw" bbs felger. grøss :drive2 Ja, haa....? Lisensierte BBS-felger, produsert av ASA, og BWM boltsirkel.... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butrus_ Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Kledde di felga der da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg