Vanish Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Har en MB å vil ikke bruke så mye plass i bagasje rommet så tenkte å feste forsterkeren oppå basskassa. Er dette noe å anbefale eller tåler ikke komponentene i forsterkeren konstant risting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iztrix Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Kameraten min har det og han har ikke hatt noen problem med det som jeg vet om, jeg har min i et slags rom framfor subbene og der er nok like mye vibrasjon som om du skulle festa den oppå kassa. Så jeg har mine tvil at den kan ta skade av det. Siter 1988 Nissan Sunny (Bilstereobil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 en forsterker til bil er laget for at det beveger seg. Med tanke på det, ja det vil fungere selv om den står på basskassen. En forsterker av dårlig kvalitet vil da sannsynligvis ryke raskere enn en med god kvalitet. Men dette vil være egen risiko og sjangespill. Dersom du har mulighet å feste den et annet sted vil det være å anbefalle, jeg ville bare satt den på basskassa som siste utvei. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg