eyzo Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Skulle åpne bilen med trykkerten min i dag, men det gjekk altså ikke og måtte ty til nøkkelen. Er vel muligens tomt batteri på. Men vertfall.. Åpner bilen med nøkkelhullet å da begynner alt å ule/blinke. Samme hva jeg gjør stopper det ikke. Stopper av og til av seg selv, men begynner på igjen. Den stopper også opp helt til tider, men så snart jeg låser bilen eller låser opp igjen, så begynner det på igjen. Har alltid brukt fjernkontrollen å det har gått bra. Men med nøkkelen uler det. Hva skjer? Er noe ettermontert Defa alarm/varme. Noe som kan være koblet feil? Hvordan deaktiver jeg alarmen? Må jo få kjørt å fikset nytt batteri til fjernkontrollen.. Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf.H Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 du fikk med et kodekort med alarmen, der står det hvordan du slår av alarmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg