hantler Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 har angel eyes lykter på bilen, men vil få xenon i dem, blir vel ikke bra å kjøpe ccfl ringer og lime på siden jeg har det originalt? men hørt man kan bytte ut pærene, med blåe dioder for er jo noen vanelige park pærer i ringene nå. Men hvor kan jeg kjøpe noe slikt? vil at det skal bli noe slikt: der ser man tydelig hvordan jeg har det (høyre) og hvordan jeg vil ha det (venstre) Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysild Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 kjøp deg bmw hvis du skal ha AE ;-) men hvis du ser på bildet du la til, så står det et navn der, og de selger pærene du evt må kjøpe... selv syntes jeg ccfl ser best ut ;-) Siter ///Mysilds e36 M-tech coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 men ccfl blir vel ikke bra å lime inni lykta? også koble ut parkpærene jeg har nå da? da vare jo ikke vits å kjøpe angel eyes:P nei jeg blir nok å bytte pærer Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysild Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 ja, er nok like greit... siden du sikkert har fastmonterte AE ringer... men du bør finne ut hvilke pærer du har, og på in på umnitza, og kjøpe de derfra, eller ebay... ;-) Siter ///Mysilds e36 M-tech coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg