RedLightning Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Fikk satt på ny potte idag: Ble finere med oval enn med dobbelt utblås synes jeg, passer bedre til bilen. Takk til kinetic her på forumet for en hyggelig handel. Selger den forrige effektpotten, send pm for info Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfen Rolf Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Nydeligt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 kan jeg låne? :P hvor kjøpte du den der? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 du gjør alt riktig du RedLightning ! :) flott og se en med riktig smak velge deler!! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Thanx rolf. Rampi, hvilken potte mener du? Den jeg satt på kjøpte jeg av Kinetic, den forrige på Autospar Takk for den Mandel, føler du og jeg deler ganske likt syn når det gjelder hvordan en vw skal se ut :hug: Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 hehe yes, var effektpotta jeg tenkte på :) men er vel autospar tipper jeg :) Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Brukte denne herlige og varme dagen til og vaske & bone bilen. Stod i rundt 3 timer, kosearbeid :) Min og min fars bil: Ble ikke så mange shots men noen Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Utrolig pen bil du har! Likte den nye eksospotta di også, mye penere den en den gamle! Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Takk for det dozah, likte også den nye bedre. Litt bedre lyd samt at den trakk opp bakenden :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Pent! Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Henger meg med de andre som har svart tidligere, peeeeeent! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 peeeent, hva slags midler/merke bruker du? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Jeg bruker Turtle wax, bankers det :thumb Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hva er videre planer med bilen da? Bare litt småstell og crusing? :) Syns det du har gjort med bilen er helt genialt i og med at du ikke har brukt no styling, just OEM parts...:thumb Får street-credz av meg! :hello: Hehe.. Keep it like this! Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Tanx Olee :) Blir nok bare smådill og cruising fremover nå ja. Har fått den slik jeg ønsket. Har tenkt og bygge litt (diskret) anlegg, men får sjå. Når får du gang på sakene da og oppretter tråd? :iconsm Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg