Oleee Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Fikk satt på dekk idag, samt prøvemontert en felg på bilen: Kan nesten ikke vente på gewinden nå :D Regner du med å valse mye? Det ser ut som felgen din kommer innenfor hjulbuen? Eller..? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Tja sånn som det er nå så stikker felgen bittelitt utfor. Men må nok space ut, når jeg prøvemonterte felgen var den kliin close til demperen. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Tja sånn som det er nå så stikker felgen bittelitt utfor. Men må nok space ut, når jeg prøvemonterte felgen var den kliin close til demperen. Mye spacer du ut da? :bok Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Hm ikke godt å si, der jeg bestilte felgene fra anbefalte de 3-5 mm, så får vel gå for det Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Fikk endelig delene igjen fra lakkereren, og montert de. (dårlige mobil bilder som vanlig, skal investere i kamera om ikke så lenge) Gewinde er bestilt og er vel ikke langt unna. Ser man frem til sommerværet nå eller? :P Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Litt flere og bedre bilder.. Fikk også lakket listen på bakfangeren, så nå er alt lakket. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Da var gewinden på plass. Blir montering av dette og felgene så fort været tillater det :D Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Slik som det ser ut på bildene dine, har du absolutt vær til å prøvemontere gewinde'n vellers? :thumb Fått spacerne dine da? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 dritt vær i stavanger :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Olee, her er det snø og skikkelig drittvær som olemarius sier, så blir satt litt på vent :rolleyes: Men det er meldt go`vær fra neste uke av så får se da. Tror jeg prøver meg uten spacere først, er jo såpass tidlig på våren at jeg har mulighet for å prøve litt, så kan jeg evt. kjøpe spacere etterhvert. Har også Silvervision pærer til blinkersene foran. Blir bestilling av litt snæx på nettet også fremover :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Nå må du ha senka kjerra vel? Er så ivrig på å se resultatet jeg nå! :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Blir montering av gewinde og rims i helga :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Blir montering av gewinde og rims i helga :) Da har du som oppgave å slenge ut bilder med en gang! :thumb Hehe.. Også må det testkjøres da..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Mini oppdatering.. Fikk satt på gewinde, men bare fremme. Fikk ikke tid til alt idag. Satser på å få tatt resten imorgen. Må prøvemontere alle felgene også for å se om jeg trenger spacere, håper ikke det og der ser ikke slik ut. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Da var gewinden og felgene satt på, og bilen er akkuat nå inne til hjulkontroll/spissing. Var også ute på Fjetland og kjøpte originalt sort emblem til bakluka, samt låsebolter. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg