Zimmern86 Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 når dumpventilen har trykket luften ut, så får jeg en slags vinelyd etterpå, høres ut som slitte bremser som bremser! høres ikke så godt, men nok til at jeg merker dette! Hva kan dette være? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 1.8t Skal ikke ha dumpventil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 1.8t Skal ikke ha dumpventil. ok, da monterer jeg den av! BS! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 ok, da monterer jeg den av! BS! En dump er uheldig fordi den slipper ut luft som allerede er oppmålt av luftmassemåleren din, og motoren får bensin etter den oppmålte luftmengden. Men luften har du jo sluppet ut, så motoren vil bare gå fett istedet. Kan kanskje høres ut som ventilen er treig til å lukke. Har du prøvd å smøre den? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg