Krister Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Hei! I min sedan så er det armlene mellom baksetene (som i alle:P) men det er ingen åpning til bagasjen eller en skipose greier.. er det noen mulighet å lage hull her, å gjøre det så orginalt som mulig? gjerne noen tips Takk! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Finne frem stikksaga f.eks. Det skal jeg gjøre når jeg skal bygge nytt anlegg :) Blir riktignok ikke orginal look men men :P Får sikkert kjøpt sånn skipose å sette inn. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krister Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 jupp, men tenkte hvis det kanskje var en litt mer orginal løsning, f.eks ettermontering av skipose.. fra møller eller lignende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg