ole Mg Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 jeg kan slå av teninga mens bilen går uten at motoren stopper... har finni ut at det står strømm på den blå ledningen som går fra coilen å inn i torpedo veggen selv om teninga er skrudd av. er det noen som vet hvor denne ledningen går ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Husker min dreiv med det i et par dager, når jeg hadde på parklys! Aner ikke hvordan problemet fiksa seg :P Men du kan jo prøve å vri på lysbryteren for å sjekke om det skjer noe :) Den kabelen skal vel egentlig bare gå rett inn i tenninga såvidt jeg veit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Skjult turbotimer dette... Nei, må være en jordingsfeil/kortslutning en plass ja. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 hehe ja bare det hadde vært det... men er det noen som vevt om den ledningen går innom no sikringer eller rele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 jeg kan slå av teninga mens bilen går uten at motoren stopper... God dag. Jeg har drivi litt frem og tilbake mellom no ledningsnett og greier, men har nå lh2.4 Fra det jeg kjøpte er det ledning til coilen som skal på både + og - Problemet er at når jeg setter på den orginale ledningen som går dirrekte til turtelleren i instrumenthuset, så stopper motoren. Og den vil ikke starte om jeg har den på når jeg prøver å starte! Hva i alle dager er det for noe? Betyr det at den går til jord? bare gjør som RuZleBiFf hær, så stopper den kanskje. lurt!??!! Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Koble på turtelleren? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 jeg hadde samme problem en gang men det var rett og slett løse ledninger i sikringsholdern som kom bortig hverandre Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 hm ja det kan stemme for har bytta sikkrings tavla men brukte isolerte kabel sko... så burde være no annet men skal c i morra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg