Islanwind Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Noen som kan gi meg link til senkefjører til 1.8 TQ? Tenkte meg 40-40. Ikke de dyreste, men ikke jallakvalitet... Takker for svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 http://www.fk-automotive.de Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Prøvde å finne fjører, uten hell Hva heter det på tysk?h Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Cobra har billige fjører med 5års garanti, det er jo en mulighet.. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Har du link til nettbutikk? har dårlige erfaringer med Cobra.. Kjøpte cobra dempere til en vectra, og de røk etter 20 km... Cobra har billige fjører med 5års garanti, det er jo en mulighet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Har du link til nettbutikk? har dårlige erfaringer med Cobra.. Kjøpte cobra dempere til en vectra, og de røk etter 20 km... Ryker dem etter 20km er det en feilproduksjon og da gjelder garantien. Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 http://www.realcar.no har vet jeg.. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Er det bare meg, eller er det ingen som selger 40-40 senking til 1.8T Quattro? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 mekonomen Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg