Iztrix Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Har kikka litt på Installbay og så på de Fusion tinga, de så meget lekre ut, men har ikke hørt om det før. Og merker jeg ikke kjenner eller har hørt gode ting om liker jeg ikke og sjangse på. Så jeg lurte på om det er holdbare produkter og ikke noe som har en tendens til og streike og slik, vist noen veit da? : ) Siter 1988 Nissan Sunny (Bilstereobil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Har kikka litt på Installbay og så på de Fusion tinga, de så meget lekre ut, men har ikke hørt om det før. Og merker jeg ikke kjenner eller har hørt gode ting om liker jeg ikke og sjangse på. Så jeg lurte på om det er holdbare produkter og ikke noe som har en tendens til og streike og slik, vist noen veit da? : ) Ingenting å si på fusion hvertfall :) Har selv hatt det i mange år, har dog solgt det meste, har ett nytt og ubrukt 4" komp.sett som selges til halv pris. Og dette selges kun fordi jeg driver med import selv av ett annet merke og derfor ikke har så mye glede av å kjøre med noe jeg ikke selv selger, hehe.. Har hatt fusionutstyr til en veil pris av 50 000,- og har vært fornøyd med alt sammen :) alt fra dyrt til billig. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iztrix Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Fin informasjon, takker så mye : ) Siter 1988 Nissan Sunny (Bilstereobil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg