Benna93 Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Hei og hopp ! For en stund siden, gikk sentrallåsen. Har nå kommet på tanken i å fikse denne. Ettersom jeg ikke har noen slags erfaring med dette, tenkte jeg kanskje dere kunne komme med noen råd, og evt. erfaringer ? Takksom for svar ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna93 Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiole Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Ta ut sentrallåspumpa (ligger på høyresiden i bagasjerommet), sjekk om der er strøm. Om der ikke er det så er den nok gåen eller at en ledning er litt motvillig. Jeg fikk vann fra baklyktene på (les: lekkasje) og sentrallåspumpa kortslutta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna93 Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Ta ut sentrallåspumpa (ligger på høyresiden i bagasjerommet), sjekk om der er strøm. Om der ikke er det så er den nok gåen eller at en ledning er litt motvillig. Jeg fikk vann fra baklyktene på (les: lekkasje) og sentrallåspumpa kortslutta. takker så mye, skal sjekke når jeg kommer hjem, men er et par uker igjen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg