karljoh Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Fant en liste med lovelige forsterkere som min ikke sto på, men den listen var jo ikke så lang så det kan neppe stemme kan det? Er helt ny så vet lite om dette, eks: Lanzar som jeg her er ikke den type forsterkere lov å ha med? eller er det bare i bestemte klasser eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Fant en liste med lovelige forsterkere som min ikke sto på, men den listen var jo ikke så lang så det kan neppe stemme kan det? Er helt ny så vet lite om dette, eks: Lanzar som jeg her er ikke den type forsterkere lov å ha med? eller er det bare i bestemte klasser eller noe? I Stock klassene er det begrenset hvilke amper som er med, det som går igjen på stort sett alle ampene jeg har sett der er effekten.. maks 1x1000w rms, så om det er dette de går etter så er det jo bare å sjekke på konk.. I de øvrige klassene, Street A, B, C, Street Max, Super Street, No wall, Super Street og Extreme er det ikke begrenset til noen typer, merker og effekt. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg