TwinCam Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Hei driver og pusser opp min Corolla GT, skikkelig morsom bil:) Så har eg fått et lite problem, orginale bremseskjold bak er ikkje og oppdrive hos Toyota lenger. Så lurte eg på om noken visste om det går an og bruke andre skjold eller er mulig og få tak i uorginale eller noke i den dur, sliter og med og få tak i orginale skvettlapper bak. Trenger hjelp her, så svar viss du har noke info:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitz86 Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 hei! har du skiver bak? har bremseskjold fra en corolla GTi 85mod.fwd. ligganes. skiver bak på den, kanskje de bremseskjolda passer. Siter - Toyota corolla 96" 1.3 xli 16V - Toyota Corolla 85" 1.6 GTi 16V TwinCam (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TwinCam Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Jepp har skiver bak:P det er fint mulig at dei passer, har ikkje bilde av di? senda på epost eller no?:P ka pris eventuellt tenke du deg på di? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg