Omegamann Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Hvordan vil dette gå? Har funnet noen felger her: http://www.big-wheels.no/Felgpakkermedsommerdekk/FelgpakkerAUDIOGVW/tabid/183/Default.aspx Vil de "OZ Tribe Evo" felgene lenger nede på siden der passe på min Omega B? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spax Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Jeg er ganske sikker på at Omegaen har 5x110 i boltsirkel, men er ikke 100% sikker. Hvis den har det så passer de desverre ikke :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Omega har 110*5 hjulboltsserie ja. Og Audihar 112*5 mener jeg, men har hørt at dette passer sammen med slingrebolter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Går fint med 5x112 hjul på Omega ved bruk av slingrebolter. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Husk at VAG har navåpning på 57,1mm mens Omega har 65,1. I og med at det står felgpakke til VW og Audi ville jeg sjekket navåpning på felgene så slipper du å levere de til verksted for å borre de opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Hva vil navåpning si? Hullet helt i senter av felgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Hva vil navåpning si?Hullet helt i senter av felgen? ja, men bare si du skal ha senterring til opel 5-bolt. Er sikkert drøyt 70mm senterhull i felgene da det ikke er orginale audi felger. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Såpass ja. Men er det ikke viktigt at det passer slik at felgen ikke skeiv? Eller ordner slingreboltene det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Du får senterring som passer opel navet da er felgen i senter, resten ordner slingrebolta. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Får jeg senterring med felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Ja, følger alltid med ringer på nye felger, bare si du skal ha ringer til opel med 65.1mm senter. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg