PrinsWilhem Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Noen som har peil? Starter spillet, svart skjerm i noen sekunder også hopper den tilbake til desktop'en igjen. Har alt av siste drivere og det skal funke, men det gjør det ikke. Noen? Har winXP. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Originally posted by sheriff Noen som har peil? Starter spillet, svart skjerm i noen sekunder også hopper den tilbake til desktop'en igjen. Har alt av siste drivere og det skal funke, men det gjør det ikke. Noen? Har winXP. Det har blitt dratt opp noen ganger..men ok :P skal fortelle Klikk Start->Settings->Control Panel->Regional and Language Options->Regional Options->Bytt språk til English (Austalia) That's it! :D Have fun ;) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by Zim$lim noen som veit hva som kan være galt? funka fint å spille online igår. men funker ikke idag, får opp connecting og så unable to connect? please hvis noen veit om gode råd, send meg en mail på dthomass@chello.no ja hadde akkurat samme problem..trodde det var linja mi som fucka opp..noe det tydeligvis ikke var..men post her noen om de vet :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by Golf T&Nos så klart! ja hadde akkurat samme problem..trodde det var linja mi som fucka opp..noe det tydeligvis ikke var..men post her noen om de vet :D Det er en bug som ikke har blitt fikset, må laste ned denne: http://gamecopyworld.dreamflow.org/games/files/dev-nsup.rar Men jeg kommer fortsatt ikke inn i spillet, selvom jeg har endret språket... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apollo6642 Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 prøv å fortelle windows at du er i usa... da virker det for meg... Siter apollo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poploff Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 kjøp deg ps2 :D prøv med nye direct x drivere.... kanskje det hjelper... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg