Viper89 Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Har skifta ut kassett spilleren min i min Omega b til ein Pioneer av ett slag. Problemet er at etter den tid så er den ikkje huska kasla sang den var på åsså husker den ikkje radio kanalene.. ka som gjer da?? å ka kan eg gjera før å fiksa detta?? Er ikkje så go innen elektrisk men veit ka ein ledning er:thumb :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 du har to pluss kabeler, den gule er minnet, den røde er vanlig 12V. Gule skal da stå tilkoblet hele tiden, den røde med tenningen. (man kan like godt koble de sammen så de har strøm hele tia. Må bare huske å skru av spilleren etter bruk :) Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Jeg har samme problemet på min pioneer. Hørte den røde og den gule kabelen skulle byttes med hverandre! Noen som kan bekrefte dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Og ikke for å gnåle for mye om egne fortreffelige produkter, men det finnes altså en Opel-overgang som gjør akkurat dét, snur om på Gul og Rød kabel... at den forlenger kabelen litt i tillegg er kanskje ikke så farlig i Omega'en, i en Corsa B er det ihvertfall knapt mulig å få plugget inn en ny radio med normale pølsefingre... men Pioneer'en din har jo forresten løse ISO-kabler, så da er det nesten enklere å bare bytte rundt Gul og Rød på den ene kontakten. IKKE koble de sammen om du ikke har peil, det kan føre til at Konstant-Pluss går tilbake i bilen over Tennings-Pluss, og det er det slett ikke sikkert bilen liker! Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 ...og den Opel-overgangen fungerer også i VAG-biler ja. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viper89 Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 takker å bokker for alle svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Jepp! Var ute å byttet om den gule og den røde kabelen! Funket fett! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg