ruub1 Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 hei.. noen som vet om corolla dx 86 modell med gti moror og understell fra en gti kan være en bra bilcrossbil? Biln=) - Ruben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 klart det kan, er det en slik 1600 twincam motor så har du en finale bil.. en kamerat av meg kjørte seg faktisk til A finale på pengeløpet til kna eiker. så det er fullt mulig. bare å bygge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruub1 Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 okei:) ja.. er 1600 twincam 125hk, og bilen er jo også ganske lett.. men er det ikke litt vanskeli og få tak i deler til den?:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 nei det trur jeg nok ikke.. han kameraten min hadde mange sånne stående hjemme han så jeg trukke det er så problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TwinCam Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Eg ville nødig ødelagt den bilen på crosskjøring, men men. Det er ein go bil til det bruket, men den tåler lite så ein del forsterkninger må til:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruub1 Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 okeei:) takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Så lenge den er FWD er det greit :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruub1 Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 nja.. er det ikke artigere med rwd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 artigere med rwd syns nå jeg, men faen å surt der er å bli frakjørt i rwd bilene når svinga kommer.. det er værre.. ble faktisk frakjørt nå i år av en corolla 1600 twincam på hønefoss, jeg hadde faktisk en råsprek opel manta, hjalp ikke stort mot corolla'n gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 de er seff mere morsomt å kjøre bakhjulsgraver, men går nok litt fortere i svingene med forhjulsdrift sånn som daniel sier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruub1 Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 okei:) tøft... bli sekkert en bra bilcrossbil da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 blir nok flott, men må ha sperre på den. syns det er urbukelig å kjøre uten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruub1 Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 okei:) er det vanskelig å sveise det skjøl da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 skal ikke være no problem om du kan å sveise, bare å finne ut hvor diff'n sitter og sveise i vei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg