CapRI^^ Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Hallois... Må bytte eksosanlegget på min 92 modell 318is(coupe). Jeg lurte på om 325 potta passer til bilen min jeg. Eller vet dere om no TUV godkjent effektanlegg som man får kjøpt. MÅ ha dobbelpotte, syns det ser litt tøffere ut :) MVH Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 325 har vel doble rør, så det passer ikke på firerne. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 okei, det var kjedelig.. kan kjøpe bare enderør fra Realcar ellernoe da, men vil ikke at det skal bråke så mye at det ikke blir godkjent heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg