wildfax Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om prosjektet mitt :D Bilen er en 1991 mod 240 gl. Pussinga har begynt og bilen blir nedrippa utvendig og innvendig untatt golvet og taktrekket. Alle dører, panser, bagasjelokk, skjærmer skal lakkeres og litt på taket siden det var merker etter takstativ. bilen blir listfri untatt i grillen og bakfanger'n, hjulbrønnene skal også kappes vekk, skjermene skal også modifiseres litt i tilfelle det blir subbing, ettersom jeg har lyst på 18'' compomotive en gang i framtida :D planer for motoren er usikre enda men har sett på litt priser på borring og honing men det var de penga ;C ting som er gjort med bilen; -17'' Alessio felger -hvite blinkere rundt om -Lesjöfors fjører rundt om -sitter yokohama dempere rundt om, de er faktisk veldig bra -div stereo er ikke helt ferdig ting som kommer/kjøpes inn.. -230fk motor -true track sperre -m90 -bremeserør blokk, koples til bremserørene som går til bakbremsene så du enkelt kan stenge hele kretsen hehe ^^ -Nye stoler forran -momo ratt -Fjærbenstag -grp A vinge -kn filter -større turbo -3'' eksos -ny oljekjøler -ny intercooler -muligens elektrisk radiotor vifte -tone alle siderutene -div instrumenter - muligens bros leppe -spredere -sport bremseskiver+klosser ++++++++++ her er bilen når jeg henta den så starter pussinga, beklager litt dårlig kvalitet(mobil kamera) uten lister blir det, håper det blir tøft fk'n i hus, skal bruke m47'n enn så lenge med hemsveisa shortshift ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Pen bil! Kan bli tøfft dette, stå på! Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Pen bil. Hvordan farge har du tenkt deg? Og hvorfor skal du ikke ha list på frontfanger? Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildfax Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Pen bil. Hvordan farge har du tenkt deg? Og hvorfor skal du ikke ha list på frontfanger? blir samme farge, er faktisk ikke sikker på om jeg skal ha lister i frontfanger eller ikke jeg får det ann litt... blir nok finest med lister der ja ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Blir jo en stor sprek uten :P Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildfax Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 :d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 http://static.nettby.no/users/r/u/z/ruzlebiff/files/Sindre_sin_005.jpg Lite pent uten listene over fanger :( Digg uten de andre listene da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildfax Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 ja blir nok lister over fangerne men resten blir nok borte.. litt jobb men blir nok verdt det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Ja, er pent uten lister på sidene :) Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildfax Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 fått gjort litt igjen da her er noen bilder ^^ drit dårlig bilder, skal ta nye senere med et annet kamera hjulbrønner borte, ble veldig bra etter min mening listehull tettet etter mye kjedelig jobbing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 fin bil, men hvorfor pusser du ned lakken når den er så fin fra før av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildfax Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 lakken over hele bilen er sprø og veldig sliten, jeg lurer på om kanskje den ble lakkert med slik økologisk lakk som ble brukt en liten stund som ikke holder så mange år, lakken fliser av vis du kommer borti + at jeg syns det er litt morro :D og bildene juger veldig ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildfax Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 ting skjer ;D detta er da før grunding, den er grunnet og vannslipt i dag så skal vi lakkere i mårra.. ;) hemlaga lakkboks er tingen ^^ flere bilder av grunning og lakk kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Syns lakkboksen så litt liten ut jeg:P men ellers en fin bil:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildfax Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 hehe ja det er ikke alt for god plass der men gikk fint så lenge man tar taket først ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg