hyys84 Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Jeg har kjøpt meg en Volkswagen Passat B3. Der er det orginale komponentsett fra før av. Jeg skal nå bytte ut høytalerene nede, og lurer på om det finnes en måte jeg kan bruke tweeterene i speilhuset og kjøre dem på spilleren. Jeg åpnet dørtrekket en dag og såg at det var sinnsyke koblinger der! Finnes det en grei måte å gjøre dette på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boffer Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Jeg har kjøpt meg en Volkswagen Passat B3. Der er det orginale komponentsett fra før av. Jeg skal nå bytte ut høytalerene nede, og lurer på om det finnes en måte jeg kan bruke tweeterene i speilhuset og kjøre dem på spilleren. Jeg åpnet dørtrekket en dag og såg at det var sinnsyke koblinger der! Finnes det en grei måte å gjøre dette på? er bare å klippe kablen til tweetern. på de orginal høyaler er det 4 kabler som kommer ned de 2 minste kablene er til tweetern tror de er brun og blå vis æ ikke husker heilt feil Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Ok! Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg