Dr_S Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Kan ikke legge inn nye tråder på ØK på Deler forumet Nå kan du det, fikset feilen! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Nå kan du det, fikset feilen! Haha! Da var det ikke så rart jeg ikke skjønte noe når jeg prøvde nå. Ting sto jo som det skulle være :D Hehe, du var nok litt kjappere i avtrekkeren :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Med det samme dere knoter, så kan dere vel låse alle tråder som er fra 18pil&bue? Samt ordne slik at tråder fra kjøp/salg ikke vises i http://www.bilforumet.no/search.php?do=getnew Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Hvorfor mener du at de ikke skal vises? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Hvorfor mener du at de ikke skal vises? Sikkert fordi en så og si bare ser k&s tråder! Noe som for min del gjør hele funksjonen bortkastet. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Jeg har gjort meg avhengig av 'getnew', men ønsker ikke å bla forbi 20 kjøp/salg tråder innimellom de vanlige trådene. Regner med kjøp/salg tar av såpass at det blir som Viking067 sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Nå kan du det, fikset feilen! Da mangler det bare å gjøre det med alle de andre ØK-forumene og... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg