larsiomega Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Hei, vurderer å handle meg noen 18" felger. Har halvveis handla, men skulle først se om de passa.. Jeg har slingrebolter fra før av på omega'n, så håpa da at disse skulle gå på de nye felgene, 5-108 både de gamle og nye felgene. Men når jeg skulle sette på de nye felgene, er slingrebolten akkurat for brei til å gå ned i hullet. Får man handla litt mindre slingrebolter? En annen ting er også at senterringen virker å være for stor, må man ha disse ringene? Går det ann og kjøpe noen som ikke er så tykke? Takker for svar, har ikke så stor peiling på dette. Felgene har stått på en ford fokus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 du får smalere senter ringe det er ikke noe problem, å skal vel gå an å skaffe slingreboldter med mindre kon, selv om det er noe jeg ikke er 100% sikker på. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Får forskjellige dia på kon til slingre bolter. senterring bør du ha, er den som sentrer felgen på navet. Uten riktig dia på disse kan du få ubalanse. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Okey takk:) Det er bra, for da skal felgene gå på bilen min:) Håper jegf år skaffa en litt større senterring da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Hei. Var på aabenrå felglager i dag og spurte etter slingre bolter med mindre kon. Men han sa at den jeg hadde var den minste, siden det må være noe vandring på konen. Så han sa at eneste måte var å borre litt større hull på felgene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Har du bilde av boltene dine? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Har du bilde av boltene dine? Jepp. Kan ta et bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Den ene der er ødelagt, shar prøvd å pusse litt på den for at den skal passe i den nye felgen. og da går det..Men vil heller ha det til å bli bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Nesten sikker på att de jeg kjøpte på bilprodukter var mindre, nå har jeg sånne du har. Ring bilprodukter.no og hør om dem kan måle konen de har på sine. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 okey. Takk:) Men får se om jeg gidder, har halvveis slått fra meg felgene, også kjøper jeg antagelig noen som passer. Måtte nok gjort noe mer, for hullet er annerleds lengre ned enn på de OZ felgene jeg har nå. Vet ikke åssen erfaring du har men :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Hei, har tatt noen bilder av hullet på OZ felgen som står på nå, og de nye BM racing felgene. Hørte no snakk om at det må være tilpassa for slingrebolter for at det skal gå siden denne " kanten" / konen er en del breiere, og da vil ikke bolten gå helt inn i felgen? Stemmer dette? Se på bilder. Håper noen kan hjelpe meg med dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Oz felgen, fabrikken har nok lagd til så slingrebolten skal passe perfekt til hullet. BM felgen, tilpassa til vanelig bolt uten denne "konen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 bilprodukter har mye mindre bolter som passer. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsiomega Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Okey får ringe dit å høre da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg