Gå til innhold

EM Rallycross på Momarken - 26. - 28. juni

Ranger emnet


Xenon

Anbefalte innlegg

momarken er vel kjent nå i år for å ødelegge biler så det kunne jo blitt gøy å se tusenlappene fly i lufta. men en spennende bane syns jeg ikke det er. lite utfordring i forrhold til f.eks høljes,lyngås(synd), gardermoen etc. trur gardermoen blir en suksess, dem har jo altid et vannvittig bra arrangement når det er super,nc rcn,shortcar,bilcross osv. også får man sett HELE banen nesten uansett hvor man står hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært kult å fått med seg Rallycross en gang og.

Men kjører de mer eller mindre kun på rundbanen på Momarken?

Noe mer info om arrangementet noe sted?

 

Hvis du ikke har sett det før bør du dra! De kjører ikke hestebanen, hvis det var det du lurte på:) Det er en egen rallycross bane i midten der... Den har flere mindre svinger, langsving, langstrekke med hopp og litt asfalt men mest grus :) Jeg syns det er gøy å se der! Alternativ-sporet der lager ofte endel klabb og babb :)

 

Kommer vel noe info på momkarkenbilbane.no tror jeg:)

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har sett det før bør du dra! De kjører ikke hestebanen, hvis det var det du lurte på:) Det er en egen rallycross bane i midten der... Den har flere mindre svinger, langsving, langstrekke med hopp og litt asfalt men mest grus :) Jeg syns det er gøy å se der! Alternativ-sporet der lager ofte endel klabb og babb :)

Ikke vet jeg! :D Aldri sett RallyCross før, men litt mer publikumsvennlig enn å se WRC som suser forbi og så ferdig.

(pluss litt mer artige oppsett i rallycross heh)

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår