snuppa_24 Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 fått tak i noe styling enda?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 nope.. Har nåkk ikke d.. Vært litt opptatt me huskjøp å diverse! MVH VECO Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snuppa_24 Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Hei.. Noen som har erfaring med Maxam-tuning.no sinne produkter?! Skulle hatt noen nye fangere til min mondeo stv 95mod, å vis jeg ikke får tak i rs kit så vurderte jeg å kjøpe fra maxam tuning! Kansje litt vel me styling på familliesleden, menmen... http://maxam-tuning.com/catalog/advanced_search_result.php?keywords=mondeo&osCsid=3992a327cd3ac983d2b97b6bc25b6cd9 Skal ha "full pakke"... front, side, bak å øyenlokk.. Hei. Har fullt styligpakke fra maxam liggende jeg, helt ubrukt. bakfangeren har vi forlenget litt for og få bilen lav bak. Aldri vært brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veco! Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Okå.. vurderer å kjøpe ny bil til sommern så er litt usikker på hvor mye jeg vil koste på den jeg har nå.. har du noen bilder?? Hvorfor har du ikke brukt d?? Siter Ride it or hide it... 15sec car.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MasterJ Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 har et sett jeg å til sedan i garagjen. d kommer ikke med noe fester,så d må kjøpes. evt sette på de gamle festene til fangerene som er på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
korny Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 kjøpt mye fra maxam og er relativt godt fornøyd, god passform på mestedelen, men noe dritt er det der også spes vinge e36. men slik er seidel rieger og alle.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veco! Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Hei. Har fullt styligpakke fra maxam liggende jeg, helt ubrukt. bakfangeren har vi forlenget litt for og få bilen lav bak. Aldri vært brukt. Hva skal du ha for settet da?? Siter Ride it or hide it... 15sec car.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veco! Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 har et sett jeg å til sedan i garagjen.d kommer ikke med noe fester,så d må kjøpes. evt sette på de gamle festene til fangerene som er på bilen. da er d vel bare framfangern som passer.. å kansje sideskjørtene er lange nåkk? bakfanger er d stor forskjell på.. hvilken styling er dette da?? Siter Ride it or hide it... 15sec car.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MasterJ Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 da er d vel bare framfangern som passer.. å kansje sideskjørtene er lange nåkk? bakfanger er d stor forskjell på.. hvilken styling er dette da?? Fronten aa sidekjQrtene passer ja. d som ligne paa d stylingsette du har paa bilde ditt. men du maa huske at d ikke fQlger med noen fester hvis du har tenkt aa kjQpe derifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg