Daywalk3r Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 hei, vurderer sterkt å kjøpe et fullt sett anlegg til min golf 3 nå. da tenker jeg ground zero,focal noe som er kvalitet? jeg kommer mest til å spille techno og har lite peiling på åssen anlegg jeg skal ha? jeg trenger alt fra diskanter,mellomtone, cd-spiller og basskasse - jeg tenker maks enn dobble 12 tommer? ettersom syns 15 tommer begynner å bli for stort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Har du høyttalere i fordørene idag? Og du vil helst ha noe bagasjeplass tilbake etter at basskassa er plassert, skjønner jeg? ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daywalk3r Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 høytaler i fordøra, bagasjeplass må jeg jo ha, vil jo helst ha de elementene i basskasse som sagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg