Hernes Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Hei. Jeg har kjøpt meg en passat 2001 svart stv. Jeg leiter etter felger og sier ikke nei til litt forslag fra folket^^ Jeg har sett på A8 replica felger, men veit ikke helt enda noen har har noen ideer om hva som kan være kult? Har heller ikke allverdens akkurat nå og leiter etter noen 18" eller billige 19" takk for svar. Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Eg gjorde det enkelt, da alle i norge har like felger, så kjøpte eg en annen plass, http://www.ebay.com billig og bra, og ikkje alle har like, kommer nok til å kjøpe vinterhjul der også. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0lle Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Jeg har kjøpt akkurat samme bil og ser også på felger.. disse A8-replikafelgene er skikkelig oppbrukt føler jeg, bare her i byen så er det minst 2-3 i samme gjeng som har de. Vet ikke om du er som meg, men jeg vil gjerne ha noe som alle andre ikke har. Jeg vurderer sorte felger med kromkant for å matche kromlistene rundt vinduene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaand Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Hvis du er inntrisert så kan du få kjøpe mine RS6 18`` felger;) felgene er brukt kun i 2mnd og er ingen riper eller hakk i di... 100%strøken! hvis inntrisert så kan jeg selge med helt nye dekk og (235/40-18) hvis jeg ikke husker feil. kom me bud hvis du er inntrisert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0lle Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Hvis du er inntrisert så kan du få kjøpe mine RS6 18`` felger;)felgene er brukt kun i 2mnd og er ingen riper eller hakk i di... 100%strøken! hvis inntrisert så kan jeg selge med helt nye dekk og (235/40-18) hvis jeg ikke husker feil. kom me bud hvis du er inntrisert:) Har du noe bilder av disse på bilen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg