jeg ruller Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Min kompis har en volvo 264 med chevy 350 small block. Vi tenkte vi skulle bestille deler til denne motoren iløpet av dagen. Men lurer på hvilken generasjon 73-74 modell er. Åssen er det med toll osv på summit? å hva anbefaler folk å kjøpe til disse motorene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Min kompis har en volvo 264 med chevy 350 small block. Vi tenkte vi skulle bestille deler til denne motoren iløpet av dagen. Men lurer på hvilken generasjon 73-74 modell er. Åssen er det med toll osv på summit? å hva anbefaler folk å kjøpe til disse motorene? Er en generasjon 1 motor. Toll finnes ikke på bildeler bare Moms. men du for ett tollegebyr men det er ikke så mye. Anbefaler nye topper, innsug, kam og gasser og tenning i første omgang og selvfølgelig headers ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Men du har ikke noe tips til vilkne deler vi skal få kjøpt inn? Eventuelt noe vi må styre unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 hmm nei vet faktisk ikke ;) spørs hva du skal ha da :) dette er ett bedre spørsmål og legge i amcar avdelingen. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg