Minge Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Hei, jeg har en chevrolet starcraft g30 1993 model, å jeg vil sette inn denne spilleren: http://www.sonicelectronix.com/item_9835_Dual+XDVD8183.html#. Det jeg lurer på er hvordan jeg får til det, er ikke ut som det er noen ISO-kontakt der, går det ann å bare sette det rett på eller må jeg legge opp alle ledningene på nytt? Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teck Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 om det ikke er noe ISO-kontakt der ifra før. så får du kjøpt iso-kontakten til bilen din løst hos de fleste forhandlere av bilrekvesita. Det er ikke så store jobben igrunn. + og - og en evt styrestrøm. så er det å dra kabler til høyttalere.. skal du ha egen forsterker til komponenthøyttalerene så slipper du jo unna med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg