Olsen240 Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 hei og hopp Holder nå på med sparkelarbeid på 142en Men sliter litt med å få bakplata rett... var en del bunker der Så jeg lurer på, hva gjør dere når dere sparkler sånne flater? Noen tips og triks eller er det bare sånn som opprettere kan.. ikke mulig for amatører? Siter B20 trimdeler ønskes kjøpt. PM http://www.bilforumet.no/nskes-kj-pt/217931-trimdeler-b20-nskes.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Vel, øvelse. Sparkl litt tjukkere enn nødvendig og bruk en stor pussekloss (avlang, samme form som en trehøvel omtrent) til å pusse med. Husk at du bør ikke mer enn 1-2 mm finsparkel da. Og når du skal kjenne etter bulker/søkk så bruk tørkepapir som mellomlegg mellom flaten og hånda di. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Selv brukte jeg slipeklosser med litt mykt belegg for att det skulle forme seg etter karroseriet. Klossene hadde håndtak så gjorde att de ble lett å jobbe med. Var ca 20 cm lang og 10 cm bred. Fant de vell på Obs Bygg så vidt jeg husker.... Funket meget bra. Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pi0neer Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 du kan heller sparkle stramt flere ganger så du slipper å sparkle, pusse, sparkle, pusse.. men husk å ta vekk sparkel ryggene(kantene du får når du flytter sparkel spaden) før d er helt tørt. så bruker du en lang redd pussekloss;) Siter I Feel Need For Speed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg