Cuore Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Min lille Daihatsu Cuore har en 3 sylindret motor på hele 850 cc. Men hvordan skal jeg koble en turteller til denne motoren. Alle turtellerene jeg har sett passer bare til biler med 4 syl eller mer. Takknemmelig for svar. Siter 1993 Chevy Van Starcraft G30 SE EXT 2004 HPI Savage 25 1/8 Nitrobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Min lille Daihatsu Cuore har en 3 sylindret motor på hele 850 cc.Men hvordan skal jeg koble en turteller til denne motoren. Alle turtellerene jeg har sett passer bare til biler med 4 syl eller mer. Kjøp en til 6-sylindret motor som går til 12000rpm. Så er turteller-rpm lik det dobbelte av motor-rpm. Om du vil, så kan du også scanne bakgrunnen til turtelleren, og fikse på den på pc og skrive ut med riktig turtall. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuore Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Sikker på at det vil fungere? Blir det virkelig halvparten rpm av en 6 sylindret motor? Siter 1993 Chevy Van Starcraft G30 SE EXT 2004 HPI Savage 25 1/8 Nitrobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Jepp, har prOvd det selv, 2 sylindret turteller paa 4 sylindret bil. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuore Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Bare så jeg har forstått det riktig... Da måtte du vel gange opp med 2 det som turtelleren viste, mens jeg må dele på 2 det turtelleren viser? Siter 1993 Chevy Van Starcraft G30 SE EXT 2004 HPI Savage 25 1/8 Nitrobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Bare så jeg har forstått det riktig...Da måtte du vel gange opp med 2 det som turtelleren viste, mens jeg må dele på 2 det turtelleren viser? du kan jo kjøpe denne: http://www.speedoptions.no/index.php?main_page=product_info&cPath=1994_1995_1996&products_id=481 såvidt jeg husker så kunne man stille den inn på hva som helst av antall sylindere og takter. men i verste fall så skal det være mulig å stille på ensylindret 4 takter og sette føleren på ene pluggledningen, siden hver plugg tenner jo på annenhver runde (pga 4 takt) Siter saab 900 8v turbo 155hk 240nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg