Fluffinatoren Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Fy faen! Grusomt lekker v70, gratulerer med ny bil! Håper du holder stylinga clean, sort/hvit bil med diskrè styling er alltid grisefett! Hørte noen rykter om sorte detaljer, tror det kan bli rått! Ganske misunnelig på deg nå ja, men jeg velger å si det rett ut istedet for å lire av meg alskens ulumskheter! Er litt uvanlig for en 20-åring og kjøpe seg kliss ny stasjonsvogn kanskje, men stor respekt for valget ditt og jeg tror dette er en bil som du kommer til å ha stor glede av! Selv ville jeg nok kanskje anskaffet meg en annen bil om jeg hadde hatt så mye penger til rådighet, men det er nå engang meg da, og det er ikke meg vi snakker om her, det er den nye v70'n din! Igjen, gratulerer med nybil! Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo med 3 dritfulle fjortisser baki uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Litt av En penisforlenger:) Grattis:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PainMaster Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 gjore ikke annet en å le da jeg leste igjennom tråden..Er så mye rart folk kan komme med. Texascom: Enårm bil! Gleder meg til å se videre! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
åsvestad Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 så bilen på raufoss og gjøvik i helga som var, drit rå bil ;) Siter Volvo s40 http://www.bilforumet.no/x40/205644-tr-d-bilen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Strøken bil Anders! ;) Blir knall! :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Haha! Dette er sååå rått Texas! Dette skipet er virkelig noe å beundre inn i evigheten :) Forholdsvis pen jobb du gjorde med annlegget også ;) Fortsetter du langs samme stien så kan ikke dette bli feil. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buaroy Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Enig med PainMaster. Artig tråd. Har underholdt meg en halvtime. ----------Nydelig bil----------- Litt rar bak synes jeg, men det er vel bare til jeg blir vant... Har du ikke integrert telefon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Takk takk :D Bilen kommer til å være clean! Skal oppdatere med litt bilder etterhvert.. Jeg har intg. telefon jeg, Bluetooth. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kay Andre Sandstad Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Hei. Først gratulerer med kjempefin bil! :) Lurer på å bestille samme bil selv også, har prøvekjørt og det er en helt konge bil å kjøre. Vet du om det er automatisk nivåregulering på disse bilene? Jeg tenker selv på justerbart senkesett og da vil det vel bli krøll hvis man har nivåreguleing?? Siter 01-Audi A4 Avant TDI 2001 mod. X- 86 VW Golf2. X- 97 Audi S6+ Avant. X- 95 VW Golf 3 TDK X- 96 Audi A4 1.8T X- 92 Audi S4 Avant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Takk takk :D Ja, er aut. nivåreguleing på denne - så det blir en utfordring.. Har noen planer på å løse det, men ikke i offentligheten ;) Du kan jo kjøpe min, har fått VELDIG lyst på XC60 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kay Andre Sandstad Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Takk takk :D Ja, er aut. nivåreguleing på denne - så det blir en utfordring.. Har noen planer på å løse det, men ikke i offentligheten ;) Du kan jo kjøpe min, har fått VELDIG lyst på XC60 ;) He he, XC 60 er fin bil det ja. Bilen din er veldig fin i hvit, men jeg skal ha sort selv. Regner med at jeg bestiller uten nivåregulering da. Men det går vel å programmere nivåreguleringen med PC for å få den lavere bak? Siter 01-Audi A4 Avant TDI 2001 mod. X- 86 VW Golf2. X- 97 Audi S6+ Avant. X- 95 VW Golf 3 TDK X- 96 Audi A4 1.8T X- 92 Audi S4 Avant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Skam rå bil! Vil se mere bilder!:D Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Takk ;) R-Design er ikke å få uten nivåmat pga at den har senket chassis... Programmering av demperene er i teorien ikke mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Bilder: Min R vogn sammen med en kamerat sin R vogn, hans med sladdet skiltnummer. Dette er rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Er ikke ofte jeg sier dette her så legg det på minnet :D RÅ volvo du har!! Nydelig utseende og nydelig interiør. Og to like ved siden av hverandre er jo bare dobbelt så bra :D Ikke ofte jeg sier volvo er fint og kult men disse bilene likte jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg