Gå til innhold

Felger til 190 E


TwoFingaz

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har akkurat kjøpt meg en 190 E og lurer på en ting.

 

Jeg har lyst på noen 16x9 felger på bilen, men hører en del rykter om at skjermene må voldtas en god del for å få på 16x9, stemmer det?

 

Tenket på Keskin KT1 eller Keskin KT 5 hovedsakelig, men drømmen hadde vært Schmidt Th Line, men så vidt jeg vet finnes ikke de i 5*112 og de er GRISE dyre :P

 

Kom gjerne med tips til andre felger som passer, ikke vits i å nevne Lorinzer eller AMG for det er i tankene mine, men det passer egentlig ikke til den stilen jeg vil ha på bilen.

 

 

Kommer et bilde av bilen å så får dere se selv om hva som kan passe.

 

Bilde005-1.jpg

Står på fortauskant så bilen ble meget skeiv :P

 

DSC_0050.jpg

[ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html

[ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes brock b1 passer bra i 16" og en god dose senking! Ikke like mange som kjører med det på 190 som e30-gutta gjør.

 

Skulle egentlig ha b1 til mercen min, men fikk beskjed om at de var gått ut av produksjon med boltsirkel 5x112. Men der er jo alltids et bruktmarked.

1984 Volvo 360 2.0

1993 BMW 318is

1991 MB 190E 2.3 Sportline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B1 er et godt alternativ ja,men syns de blir litt "kjedelige" men det har vært oppe til vurdering,men så var det det med skjermene da? må de voldtas som faen for å få plass til felger,jeg er jo en person elsker tysker stuk,lavt å breit,har utrloig lyst på 16*9 men siden jeg ikke har mulighet til å voldta skjermen nå så går det ut :(:(

[ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html

[ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Skal sette på 16x9" felger på 190'n min nå til helgen eller neste uke. Skal bli morro å se hvordan det blir. Bilen er ikke senket, men skal på med 40mm senk + stivere dempere i løpet av sommeren. Fikk 205/45-16 i dag som skal på. Lakkerte bilen like før jul så har lite lyst til å bynne å valse hjulbuene, men må man så må man hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Voldta så mener jeg ekstrem valsing...litt valsing går sikkert greit,men blir det ekstrem valsing så får jeg heller tenke på noen andre alternativer. dette er en bruks bil å da gidder jeg ikke å koste på ekstreme summer bare for noen felger assa...har en golf som skal kostes på å den er første pri.

[ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html

[ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har nok valsa buer ja tore :) men "komlokkfelger" er pent da ;)

 

Han skriver jo:

ikke vits i å nevne Lorinzer eller AMG for det er i tankene mine, men det passer egentlig ikke til den stilen jeg vil ha på bilen.

 

Og han er vel ute etter noen breie i 16". Komlokka er vel mer aktuelle i 17" eller 18"

1984 Volvo 360 2.0

1993 BMW 318is

1991 MB 190E 2.3 Sportline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår