Helios Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Noen som vet hvor man får kjøpt hvite frontblinkers til 78-79 mod? og senkesett trenger man også.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Har ett helt nytt 50-40mm jamex sett i eske, Om det er intressant... Du får kjøpt blinkers hos JHS motorsport http://www.jhs-motorsport.no ellers mener jeg at man får kjøpt de nye hos den bil lakkerings brakka på gjellum.. husker ikke navnet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 senkesett er interesant ja.. mye skal du ha? mener du hjellum? bilpleie saken der? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Nesj, 700kr...? Ja det jeg mente, Fikk i allefal orginale ny orange der før, Ikke sikker på hvite egentlig, Men som sagt JHS... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 700 kan vel være interesant.. men passer de fjærene på en city? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 alle kadett c fjærer passer om hverandre, men noen er ikke beregna for den enkelte bilen, spånn som statsjonsvogna har stivere fjærer bak mener jeg og huske Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 MercFreak.. takk, ? hehe Har du city helios? Hum.. ;) kjøpt den som sto i billisten til 5000 eller? Strøken med skyldig årsavgift? Sto på ingeberg mener jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Nah.. kjøpt en med slitent utseende.. men som har en del nye deler.. 7500 inkludert årsavgift omreg og PKK godkjenning Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 ikke billig da... :) men har senkesettet iallefal, liggi i kjellern i over ett år snart.... så får sifra om du skal ha det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Mrkadett.. trur jeg tar det senkesettet ja.. om det går bra for deg å vente til over jul?? så jeg har litt bedre økonomi.. er det noen som vet om det er mulig å finne andre baklykter til denne bilen? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Blitzpower selger andre baklykter til Kadett C, hvite eller sorte. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 jada.. går bra det, bare si fra du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElDino Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by MrKadett jada.. går bra det, bare si fra du Sølgt senkesett ?? Siter ------------------------------------------ Kadett E Cab Kadett E GSi 16v Ascona C GSi 16v Turbo Calibra 16v x2 Omega 2.4 stv Vectra B 1.8 16v Rekord D - prosjekt ------------------------------------------ mobil: 41556699 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Nope, Saken er at jeg ikke har TUV papirene (kadett c turbo) fra omc sku egentlig ha det, Men ville ikke da, Men er ikke no prob og få tak i de sikkert, men har nå det liggende. helt nytt i asken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 og gule biler er ikke raskere enn svarte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg