E23Dude Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 hey! skulle bestille vindus pakninger til Amazonen min så eg får den på veien fortest mulig då eg er jæævli sugen på og cruize Amazon!!!!!! har kjørt moderne bil for lenge no (1985mod) men tingen er at han eg ringte til og ville få pris på deler nevnte at man fikk ikkje lengre pakningene til kloffe vinduer bak i det det hele tatt ?!? og det er ingen andre som får tak i de heller då de har gått ut av produksjon! men dette kan eg ikkje skjønne, må jo være noen som selger disse også var foresten Amazon butikk i sverige eg ringte til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 http://www.jorgenrud.no Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GammelVolvoVenn Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 hva er kloffevindu? Gi meg delenr på pakningene dine, så kan jeg se om de på delebilen min er OK Siter Amazon 122S - 70 mod MK 2 Golf Rallye MK 1 Golf GTI - søker 16v motor til denne..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg