Gå til innhold

Kjøpt meg orginal golf III 1.8 GL litt hjelp?

Ranger emnet

Aceupmysleve

Anbefalte innlegg

Hei kjøpt meg en golf 3 1.8 Gl 93 mod som har bare gått 107 000 km... Det er en sort/lilla/grå farge på den.. Er det noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre med den? Første jeg ska kjøpe meg er felger, men hvor store er anbefalt? og hvilken dekk dimensjon? I første omgang blir det annlegg til bilen, felger og dekk?

Jeg har lyst på den bad looken.. Men gidder ikke bruke allt formye penger på bilen.. Har også tenkt til å kjøpe meg en "clean" grill, panser forlenger, lita vinge bak, lyktene foran og bak. Ere noen golf glupinger som har gode forslag, hva mere jeg kan gjøre med den uten å bruke en liten formue? :P Anb. effekt anlegg og luft fliter for finere lyd?

Tenkte litt på noen fete aez felger :D

Og ikke minst hva er anbefalt senke høyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke så mye til skjønner du..

Her er en liste for hva jeg ville gjort, og i hvilken rekkefølge:

1. Justerbart senkesett, så lavt som mulig seff.. (3200kr)

2. Felger.

3. VR6 Leppe. (1000kr ca)

4. Lakkert den helt ned, hvis den ikke er det fra før..

Da har du ett bra utgangspunkt, og ideéne kommer etterverdt;)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

panser forlenger koster ikke allverdens på bsbildeler.

å hvis du først skal lakke noe på bilen koster det ikke mye ekstra å få lakert den samtidig.

senk er viktig men jeg er litt uenig med burny som vil ha skam senk, regner med at du har planer med å bruke bilen, så først ville jeg bare gått for 35-40mm senke fjærer og helle invistert i et k&w justerbart når du har litt bedre råd.

syntes det passer fint med 17"felg på disse bilene. 215/35r17

hadde jeg på min vr6 å det syntes jeg passet fint.

ikke kjøp angel lykter det er harry mener jeg.

kjøp heller linselys.

ellers ville jeg ha sotet rutene bak.

fått på effekt anlegg og filter.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke heelt 100 % enig med han over meg,

skal du sote rutene sot dem likt rundt om, bortsett fra frontruten.. eller ingen sot i det hele tatt..trenger ikke å ha dem så mørke :) Det er penest etter min mening..

ville ha gått for 16 " kant felger.. med myye senk..

98 Audi A3

94 VW Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke heelt 100 % enig med han over meg,

skal du sote rutene sot dem likt rundt om, bortsett fra frontruten.. eller ingen sot i det hele tatt..trenger ikke å ha dem så mørke :) Det er penest etter min mening..

ville ha gått for 16 " kant felger.. med myye senk..

er helt enig i at det er peneste med lysere sot og ikke helt mørk.

men siden det ikke er lov å sote siderutene foran ville jeg droppet det slik at du slipper å måtte pelle dem av igjen.

er også enig i 16" med kant å stretch dekk Type(cup look) men myye senk ser jeg ikke vitsen i hvis du skal bruke bilen. ser jo selvfølgelig at det er peneste med mye senk, men bilen blir jo fullstendig ubrukelig slik de norske veiene er i dag.

jeg hadde selv justerbart på vr6 min å de enetse gangene den var helt senket var når den var på treff. ellers kjørte jeg på 40mm senk ca

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider