espen_99 Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Skal feste på nye hjulbuelister på min golf gti og lurer i den anledning på hvilket stoff jeg skal bruke til å feste disse med? Så at disse var limt på før, men vet ikke med hva. Er det noen som vet hva som er best å bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilddog Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 hva med å bruke sikaflex? eller lignende, bruker å virke... men mener på du får noe beregnet for dette også, som følger med øyelokk og div. men sika, tec7, og lignende stoffer er fine. på min gt er de festet med "klips" ikke limt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_99 Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Det er en fordel om stoffet er hurtigtørkende sånn at jeg slipper å måtte sitte å holde listene på i lang tid før de sitter. Prøvde med silikon, men dette hadde for lang tørketid og ble ikke noe bra. Hadde jo funket å kleiset på med superlim, men dette ødelegger lakken under. Det stoffet som har vært brukt før, kunne jeg med makt dra av karroseriet uten at lakken tok skade av det. Vet ikke hvordan tørketiden på sikaflex er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 brukt teck 7 jeg,å lot det stå et døgn med press på,funka fjell Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilddog Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 å press e egentli ikke so vanskeli å få t heller.. skrutvinge for eksempel eller du kan improvisere:P anna mulighet får å få d t å gå litt "raskar" e å kline på middel. la d bli støvtørt ( støve festa c ikke)d må du bære føle d fram på.. å sotte sette på ma trykk for da he "herdinga allerede begynt å vill ikke bruke so lang tid..men beste e å kline på ma en gang... so me sei d du ikke fe fiksa ma sika, strips å gaffa teip d e ikke mulig å fikse.. (stemme ikke helt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg