wabby Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Tja, har funnet ut at forhandlere er sniker. Ved kjøp av bil er det simpelt å få 12 måneder garanti. Fikk det når jeg kjøpt bil nå for 2 uker siden. lett! Annen ting, 1,6 er liten bil... Bare vent til dere er 4 i bilen og du skal opp noen bakker. Må altid gire ned. Søstra mi trodde at nyere 1,6 var bedre da de var speccet med mer HK. Det er bullshit, for du må så høyt opp i registeret for å hente disse hestene, de eier ikke bånndrag rundt 2000 rpm. Så 1,6 er desverre underdimmensjonert på disse bilene. Da er det også større sjans for at motoren er hardere kjørt selv om KM er lav. Lav kilometer er ofte = bykjøring Lang kilometer er ofte = langkjøring Minste jeg ser på er KM, heller om den er velholdt. Min passat har 330.000 på telleren og har mye bedre stand enn bilen til søstra mi (90.000) og dama sin (220.000). Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg