Eriksenaudi Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Da har jeg hatt s3`n min cirka 1 måned..:) Var på ts racing og kjøpte steg 3 kit på onsdag!!:) Det anbefaler jeg på DeT HØYESTE!!! sinnsykt råå lyd og veldig bra drag!:) Men har enda ikke gjort noen ting på utseende, og trenger noen forslag! Er usikker på om jeg skal ha rieger eller singleframe front.. Gleder meg til og begynne!!:P Bilen er rød forresten;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 bilder ? = ) modell er det ? er penest med rieger front ikke singelframe på 8L ;) Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksenaudi Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 OKei:) skal mekke biler:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 bra ;) S3 er gromme biler Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Det er kanskje uvesentlig å høre min mening da du vil ha en annen front, men jeg synes det originale exteriøret på S3 sammen med noen fete 19" racing-inspirerte felger (ala BBS LM, CH e.l.) og god senk er helt sheriff. Ca hvor mye hest ska steg 3 gi i følge TS? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriksenaudi Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Ja er egentlig veldig enig med deg der:) De regner cirka 265 med chip + 20 på eksos og luftfilteret:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Se til å legge ut noen bilder av kjerra da :) Har lyst på S3 selv jeg. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg