Zaitek Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 hei, :) her er oppsettet jeg har sett på: Rockford Fosgate Power T400-4 Rockford Fosgate Power T1693C Rockford Fosgate Power T152S Pioneer DEH-P6000UB eller: Rockford Fosgate Power T600-2 Rockford Fosgate Power T152S Pioneer DEH-P6000UB hvliket oppsett tror dere blir best? det er frontsetene som blir brukt mest i bilen så trenger jeg egentlig 6x9'ene bake? har dere andre oppsett som dere mener blir bedre for ca samme pris så bare si ifra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke2k Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Jo, større kabler jo bedre:) Vertfall strøm fra batteri og jord. Btw, peiling på ka toll osv blir om du handler fra usa? Blir jo ganske grei pris nå pga dollarkusren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Jo, større kabler jo bedre:) Vertfall strøm fra batteri og jord. Btw, peiling på ka toll osv blir om du handler fra usa? Blir jo ganske grei pris nå pga dollarkusren.. du betaler 25% av både pris på gjenstanden og frakt + eventuelt toll gebyr Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaitek Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 tror dere jeg trenger 6x9 høytalerene? også bruker jeg heller mere penger på en bedre forsterker til de 2 framme, hva tror dere blir best?.. begrunn litt, takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 JEg synes du burde sløyfe HTre bak fordi du kan eventuelt sette det i seinere når du har spart opp flere kroner. Så kan du heller teste med litt fetere utstyr forran før du eventuelt bestemmer deg for å spandere på deg 6x9ere i tillegg. Det er noe mer omfattene å sette i høytalere forran i forhold til bak i de fleste tilfeller. Så bruk heller god tid på dette å montere det godt så vil du få veldig mye glede utav kronene dine. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaitek Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 okok, jeg får se hva jeg gjør :P men hvordan er det egentlig, blir det noe bedre lyd for meg som kjører hvis jeg har 6x9 sett også?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Velg ihvertfall et skikkelig komponent sett foran, har du litt cash blåser du det på 3 veis komponent sett. 6x9 bak er borti natta når det er bass de er best på og det har du en sub som skal ta seg av ;) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 okok, jeg får se hva jeg gjør :P men hvordan er det egentlig, blir det noe bedre lyd for meg som kjører hvis jeg har 6x9 sett også?? Bittelittegranne hvis du er heldig. Men nesten ingenting av hva du får av et godt frontsett. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaitek Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 okok, takker for svar ;D har endret front settet til Infinity Perfect 5.1 også skal jeg droppe 6x9 høytalerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg